Jakim cudem Wasze sprzęgła to znoszą??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    #26
    Odpowiadając na twoje pytanie:
    -mam seryjne sprzęgło
    -nalatane ponad 180tyś
    -obchodze się naturalnie
    -stan igła

    Pozdrawiam
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #27
      Nazywam sie...
      Mam nalatane 102tys, od prawie 70tys na roznych pragramach. Jednych mniej, drugich bardziej hardcorowych.
      Sprzeglo mam seryjne! Na niektorych programach tez miewalem wibracje budy!
      Ogolnie rzecz biorac nic sie nie dzieje.
      Czasem ide z butem w podlodze, czasem czesciej, czasem rzadziej.
      Staram sie uzywac mocy z rozsadkiem, ale uzywam jej ile moge. Lubie poprostu sobie pozapierdalac.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #28
        Zamieszczone przez Tymon
        Odpowiadając na twoje pytanie:
        -mam seryjne sprzęgło
        -nalatane ponad 180tyś
        -obchodze się naturalnie
        -stan igła
        O taką informację mi chodziło. Dzięki (podbiłęm punktację) uchar
        Reasumując spróbujemy zmienić przebieg momentu i zmniejszyć moment na dole. Dam znać co uzyskamy. Pozdrawiam i dzięki wszystkim za żywiołowy odzew.

        [ Dodano: Wto 04 Lip, 06 00:24 ]
        Zamieszczone przez Purchawa
        .....Sprzeglo mam seryjne! Na niektorych programach tez miewalem wibracje budy!
        Ale chyba nie masz dwumasówki w AGR-e?

        [ Dodano: Wto 04 Lip, 06 00:25 ]
        Zamieszczone przez Purchawa
        Lubie poprostu sobie pozapierdalac.
        To jest nas dwóch. A chyba w tym forum jeszcze kilku by się znalazło :?:
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • greszczyn
          Elegance
          • 2005
          • 893
          • Nissan

          #29
          U mnie seryjne sprzęgło . Jeżdzę na programie dopiero 30 tyś . Lecz zakres użytecznych obrotów z których korzystam to : 2,2 - 2,5 i wyżej , ( byc może z racji tego iż mam 16 V)... po prostu lepiej kopie :satan . Poniżej 1700 silnik pracuje jak SDI i TO .... jak on się zachowuje, w dużej mierze zależy od przełożenia , na jakim w danym momencie się poruszasz . :helm

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #30
            Zamieszczone przez Masmo
            Ale chyba nie masz dwumasówki w AGR-e?
            Z tego co wiem, to w AGR tez jest dwumasowka. W 1Z bylo jednomasowe.
            Zamieszczone przez Masmo
            To jest nas dwóch. A chyba w tym forum jeszcze kilku by się znalazło
            Mysle, ze wiecej niz kilku.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              #31
              Zamieszczone przez Purchawa
              Mysle, ze wiecej niz kilku.
              Ojjj taaaaak :twisted:
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz

              • Marcinisko
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2006
                • 149

                #32
                Zamieszczone przez Tymon
                Masmo dawanie w PIZ#& z dołu jest nie zalecane.
                Przekroczysz bariere np 2,5tyś to możesz dać w Palnik :twisted:
                Jak zamontujesz wskaźniczki do Octavki to zmienisz całkowicie tryb jazdy :wink:
                Modyfikacja naszych klekotów daje frajdę z jazdy, tylko trzeba się z nią obchodzić jak należy.
                Coś za coś....
                Mam pytanko. Dlaczego dopiero od 2500 obr/min powinno się butować? O jakich wskaźniczkach powyżej jest mowa?

                Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  #33
                  Zamieszczone przez Marcinisko
                  Mam pytanko. Dlaczego dopiero od 2500 obr/min powinno się butować? O jakich wskaźniczkach powyżej jest mowa?Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?
                  Chodzi o to ze diesel zwlaszcza po tuningu ma mozliwosc osiagania bardzo duzego momentu obrotowego juz z niskich obrotow. Jest to niekorzysne dla ukladu korbowo-tlokowego oraz przeniesienia napedu.
                  Jezeli mamy mocny program to wypada uwazac przy jakich obrotach wciskamy "deske" zwlaszcza na zimnym motorze.
                  Przy serii producent wlasnie bierze pod uwage takie czynniki i dlatego sa rezerwy mocy :twisted:
                  Jak wlasciciel ma glowe na karku to spokojnie mozna jezdzic. Jak ma drewniany kolek zamiast prawej nogi to moze byc niezaciekawie (pierwsze zazwyczaj dostanie sprzeglo)
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • Masmo
                    L&K
                    • 2005
                    • 1145

                    #34
                    Zamieszczone przez Purchawa
                    Masmo, jak sa wibracje to trzeba zdjac niutkow z dolu!!!
                    Nie ma co od razu kombinowac ze sprzeglem.
                    Zrobiliśmy jak radziliście: w zakresie do 2600 zdjęto ciśnienie i dawki. Wibracje się uspokoiły. Z drugiej strony dwumasówka pewnie ma się na ukończeniu i trzeba bedzie coś zdziałać za jakis czas. Dziś skłąniam się do sprzęgła jednomasowego.
                    Podsumowując zmiany jakie poczyniłem wprowadziły banana na moją twarz i zwiększyły wydatnie bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu. Jak znajdę czas na podjechanie na rolki to wszystko opiszę.....
                    Podziękowania dla kolegów z OCP za dobrą radę z tym zmniejszeniem dołu.

                    [ Dodano: Pon 10 Lip, 06 09:32 ]
                    Zamieszczone przez Marcinisko
                    Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?
                    Zapewne jak chcesz oszczędzać dwumasówkę i korby. Ostatnio jeździłem AGR-em z niezbyt dużym przebiegiem (115kkm) i też zaobserwowałem wibrację przy wciskaniu deski przy ok 2200. :shock:
                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                    Komentarz

                    • RODROG
                      Drive
                      • 2006
                      • 96
                      • Octavia III (5E3)
                      • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #35
                      Kiedyś miałem boksa trochę dygotało chyba dwumasówka, teraz po programie też drgawki z przyspieszaniem w podłodze na 4 biegu od 80 km/h (tragiczna jazda). Myślicie, że nowe kompletne sprzęgło wytrzymało by moment 235Nm przy 2135obr. No i czy na długo by wystarczyło. Osobiście jestem za mniejszym momentem w większym zakresie obrotów tak chyba nie trzeba zbyt wiele myśleć o sprzęgle, i innych częściach w czasie jazdy.
                      1)1,9 TDI rok 2001
                      333 000 km
                      110 KM seria - prog. na 135KM

                      2)2,0 TD rok 2011 140KM
                      po mod. 187KM

                      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                      po mod. 225KM

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        RODROG, Przeciez to sa parametry praktycznie serii, to musi trzymac. 250Nm jest przy 2500 w seryjnym AHF-ie

                        Jak patrze na moj wykres serii to wlasnie te 220-225Nm jest przy 2100obr/min
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • RODROG
                          Drive
                          • 2006
                          • 96
                          • Octavia III (5E3)
                          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #37
                          sprubuję wkleić swój wykres, być może źle przedstawiłem swój silnik, mam 1,9 tdi 110 KM rok 2001 max moment w/g hamowni to 243Nm przy 2263obr.

                          [ Dodano: Wto 10 Paź, 06 19:47 ]
                          to jest wykes momentu i mocy, który obwiniam za szarpanie sprzęgłem

                          Można powiedzieć jest to ciemna strona mocy[/quote]

                          [ Dodano: Wto 10 Paź, 06 19:49 ]
                          no i nie udało się dodać obrazka, może podpowiecie jak to zrobić, bo wydaję mi się, że wszystko robiłem dobrze
                          1)1,9 TDI rok 2001
                          333 000 km
                          110 KM seria - prog. na 135KM

                          2)2,0 TD rok 2011 140KM
                          po mod. 187KM

                          3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                          po mod. 225KM

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #38
                            Zdjecie musi byc w formacie np jpg, rozdzielczosc nie wieksza niz chyba 800x800 i ciezar nie wiekszy niz 100kb, nie pamietam dokladnie na ile jest to ustawione
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Samiec
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4287
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez RODROG
                              mam 1,9 tdi 110 KM rok 2001 max moment w/g hamowni to 243Nm przy 2263obr.
                              Te 243Nm to jest maxymalny wynik po virusie ? :shock:
                              Ja mam 237Nm przy 2055obr/min. a to jest tylko zwykla seryjna 110ka. :roll:
                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                              Komentarz

                              • MiKruS
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 7976

                                #40
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Ja mam 237Nm przy 2055obr/min. a to jest tylko zwykla seryjna 110ka. :roll:
                                Ile Ty masz juz ten samochod? Pewno ze 3 lata? Że tez mozna sobie tak trzy lata zycia spieprzyc jezdzac seryjnym TDI...
                                TDI 205PS

                                Komentarz

                                • Samiec
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 4287
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez MiKruS
                                  Ile Ty masz juz ten samochod? Pewno ze 3 lata? Że tez mozna sobie tak trzy lata zycia spieprzyc jezdzac seryjnym TDI...
                                  Dokladnie juz ponad 3 lata I nie jest az tak zle, albo poprostu nie jechalem za virusowana, aby poczuc roznice :wink: U mnie i tak jezeli wkoncu zrobie program to bedzie lajcik, wiec duzej roznicy sie nie spodziewam
                                  Najgorsze jest to ze jak juz kasa odlozona na virusa, to wypadna mi zawsze jakies inne wydatki :? Teraz dodatkowo zbliza mi sie po malu zawiecha do roboty, opony i znowu plany moga sie przesunac..., a wole najpierw zrobic stan techniczny na cacy, niz jezdzic z programem na zluzytym zawiasie. Mam tylko nadzieje, ze sie w koncu ogarne ,bo juz ponad rok wgrywam program ops:
                                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                  Komentarz

                                  • rob555
                                    Rider
                                    • 2006
                                    • 748

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Samiec
                                    U mnie i tak jezeli wkoncu zrobie program to bedzie lajcik, wiec duzej roznicy sie nie spodziewam
                                    Jestes w duuuzym bledzie. Nawet lajtowy soft zupelnie zmienia charakterystyke jazdy. Ma sie wrazenie ze auto chce samo z siebie zapiepszac. :diabelski_usmiech
                                    pozdrawiam

                                    Diagnostyka i tuning
                                    hybrydowe wtryski i turbiny
                                    programy na ulice jak i do sportu

                                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                    www.tune-up.pl

                                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez rob555
                                      Jestes w duuuzym bledzie. Nawet lajtowy soft zupelnie zmienia charakterystyke jazdy. Ma sie wrazenie ze auto chce samo z siebie zapiepszac. :diabelski_usmiech
                                      Ostatnio zmienilem stacje ON i juz mam takie wrazenie :wink:
                                      Okaze sie dokladnie w praniu
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz

                                      • Masmo
                                        L&K
                                        • 2005
                                        • 1145

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        Ostatnio zmienilem stacje ON i juz mam takie wrazenie :wink:
                                        Okaze sie dokladnie w praniu
                                        Ja jeździłem na serii jeszcze dłużej niż 3 lata i żałuje każdego dnia bez chipsa. Teraz banan nie schodzi mi z twarzy. Nawet lajtowy program całkowicie zmienia charakterystykę. Silnik w końcu przyspiesza na wysokich obrtach. Możesz krecic do czerwonego pola .....
                                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                        Komentarz

                                        • SiEmUs
                                          Classic
                                          • 2006
                                          • 11

                                          #45
                                          mam skode octavie 1.9 tdi 90KM AGR z 1999r. mam 150.000 przejechane. interesuje mnie chip. nie wiem czy warto sie na to porywać, jakie mogą być tego zalety i wady. jezeli warto cos takiego w tym aucie zrobić to gdzie najlepiej...?

                                          Komentarz

                                          • szkoda
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 22543

                                            #46
                                            mam skode octavie 1.9 tdi 90KM AGR z 1999r. mam 150.000 przejechane. interesuje mnie chip. nie wiem czy warto sie na to porywać, jakie mogą być tego zalety i wady. jezeli warto cos takiego w tym aucie zrobić to gdzie najlepiej...?
                                            sluchaj, mozna o tym gadac i gadac i mnostwo zostalo juz powiedziane, moze przegrzeb najpierw forum i potem zadaj bardziej konkretne pytania, w ogole to mam wrazenie, ze na ten temat bylo juz doslownie wszystko :idea:
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz

                                            • luki b
                                              Drive
                                              • 2006
                                              • 48

                                              #47
                                              ja z nówką samochodem pojechałem do mastera ASZ katalog 130km/310nm na hamowni wyszło fabrycznie 144 km/333 nm zrobił na 160 km i sprzęgło się ślizgało NOWY SAMOCHÓD i sobie dałem spokój
                                              Czy może być inaczej!!!!! a jednak
                                              RIDER ----- limited edition

                                              Komentarz

                                              • misiekwaw
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7715
                                                • Ford

                                                #48
                                                Zamieszczone przez luki b
                                                ja z nówką samochodem pojechałem do mastera ASZ katalog 130km/310nm na hamowni wyszło fabrycznie 144 km/333 nm zrobił na 160 km i sprzęgło się ślizgało NOWY SAMOCHÓD i sobie dałem spokój
                                                to akurat o niczym nie swiadczy :? ja mam 194KM i 400Nm i jakos sprzeglo mi sie nie slizga (puk puk w niemalowane :zlosnik
                                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                http://www.disi-tune.pl
                                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                Był WRX
                                                Była Octa

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #49
                                                  MisiekWAW, A czy Ty juz nie masz drugiego sprzegla albo docisku??
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  • misiekwaw
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 7715
                                                    • Ford

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                                    MisiekWAW, A czy Ty juz nie masz drugiego sprzegla albo docisku??
                                                    mam druga tarcze, bo pierwsza puszczala od przebiegu 10kkm na pierwszym programie Mastersa, tarcza jest seryjna, ma juz 20kkm i znosi bez zajakniecia obecny program Aligatora k seryjna tarcza wytrzymala pierwszy program niecały tydzień :roll:
                                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                    http://www.disi-tune.pl
                                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                    Był WRX
                                                    Była Octa

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...