Nazywam sie...
Mam nalatane 102tys, od prawie 70tys na roznych pragramach. Jednych mniej, drugich bardziej hardcorowych. Sprzeglo mam seryjne! Na niektorych programach tez miewalem wibracje budy!
Ogolnie rzecz biorac nic sie nie dzieje.
Czasem ide z butem w podlodze, czasem czesciej, czasem rzadziej.
Staram sie uzywac mocy z rozsadkiem, ale uzywam jej ile moge. Lubie poprostu sobie pozapierdalac.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Odpowiadając na twoje pytanie:
-mam seryjne sprzęgło
-nalatane ponad 180tyś
-obchodze się naturalnie
-stan igła
O taką informację mi chodziło. Dzięki (podbiłęm punktację) uchar
Reasumując spróbujemy zmienić przebieg momentu i zmniejszyć moment na dole. Dam znać co uzyskamy. Pozdrawiam i dzięki wszystkim za żywiołowy odzew.
[ Dodano: Wto 04 Lip, 06 00:24 ]
Zamieszczone przez Purchawa
.....Sprzeglo mam seryjne! Na niektorych programach tez miewalem wibracje budy!
Ale chyba nie masz dwumasówki w AGR-e?
[ Dodano: Wto 04 Lip, 06 00:25 ]
Zamieszczone przez Purchawa
Lubie poprostu sobie pozapierdalac.
To jest nas dwóch. A chyba w tym forum jeszcze kilku by się znalazło :?:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
U mnie seryjne sprzęgło . Jeżdzę na programie dopiero 30 tyś . Lecz zakres użytecznych obrotów z których korzystam to : 2,2 - 2,5 i wyżej , ( byc może z racji tego iż mam 16 V)... po prostu lepiej kopie :satan . Poniżej 1700 silnik pracuje jak SDI i TO .... jak on się zachowuje, w dużej mierze zależy od przełożenia , na jakim w danym momencie się poruszasz . :helm
Masmo dawanie w PIZ#& z dołu jest nie zalecane.
Przekroczysz bariere np 2,5tyś to możesz dać w Palnik :twisted:
Jak zamontujesz wskaźniczki do Octavki to zmienisz całkowicie tryb jazdy :wink:
Modyfikacja naszych klekotów daje frajdę z jazdy, tylko trzeba się z nią obchodzić jak należy.
Coś za coś....
Mam pytanko. Dlaczego dopiero od 2500 obr/min powinno się butować? O jakich wskaźniczkach powyżej jest mowa?
Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?
Mam pytanko. Dlaczego dopiero od 2500 obr/min powinno się butować? O jakich wskaźniczkach powyżej jest mowa?Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?
Chodzi o to ze diesel zwlaszcza po tuningu ma mozliwosc osiagania bardzo duzego momentu obrotowego juz z niskich obrotow. Jest to niekorzysne dla ukladu korbowo-tlokowego oraz przeniesienia napedu.
Jezeli mamy mocny program to wypada uwazac przy jakich obrotach wciskamy "deske" zwlaszcza na zimnym motorze.
Przy serii producent wlasnie bierze pod uwage takie czynniki i dlatego sa rezerwy mocy :twisted:
Jak wlasciciel ma glowe na karku to spokojnie mozna jezdzic. Jak ma drewniany kolek zamiast prawej nogi to moze byc niezaciekawie (pierwsze zazwyczaj dostanie sprzeglo)
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Masmo, jak sa wibracje to trzeba zdjac niutkow z dolu!!!
Nie ma co od razu kombinowac ze sprzeglem.
Zrobiliśmy jak radziliście: w zakresie do 2600 zdjęto ciśnienie i dawki. Wibracje się uspokoiły. Z drugiej strony dwumasówka pewnie ma się na ukończeniu i trzeba bedzie coś zdziałać za jakis czas. Dziś skłąniam się do sprzęgła jednomasowego.
Podsumowując zmiany jakie poczyniłem wprowadziły banana na moją twarz i zwiększyły wydatnie bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu. Jak znajdę czas na podjechanie na rolki to wszystko opiszę.....
Podziękowania dla kolegów z OCP za dobrą radę z tym zmniejszeniem dołu.
[ Dodano: Pon 10 Lip, 06 09:32 ]
Zamieszczone przez Marcinisko
Czy to zalecenie jest aktualne do "niegrzebanego" klekota?
Zapewne jak chcesz oszczędzać dwumasówkę i korby. Ostatnio jeździłem AGR-em z niezbyt dużym przebiegiem (115kkm) i też zaobserwowałem wibrację przy wciskaniu deski przy ok 2200. :shock:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Kiedyś miałem boksa trochę dygotało chyba dwumasówka, teraz po programie też drgawki z przyspieszaniem w podłodze na 4 biegu od 80 km/h (tragiczna jazda). Myślicie, że nowe kompletne sprzęgło wytrzymało by moment 235Nm przy 2135obr. No i czy na długo by wystarczyło. Osobiście jestem za mniejszym momentem w większym zakresie obrotów tak chyba nie trzeba zbyt wiele myśleć o sprzęgle, i innych częściach w czasie jazdy.
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
Zdjecie musi byc w formacie np jpg, rozdzielczosc nie wieksza niz chyba 800x800 i ciezar nie wiekszy niz 100kb, nie pamietam dokladnie na ile jest to ustawione
Ile Ty masz juz ten samochod? Pewno ze 3 lata? Że tez mozna sobie tak trzy lata zycia spieprzyc jezdzac seryjnym TDI...
Dokladnie juz ponad 3 lata I nie jest az tak zle, albo poprostu nie jechalem za virusowana, aby poczuc roznice :wink: U mnie i tak jezeli wkoncu zrobie program to bedzie lajcik, wiec duzej roznicy sie nie spodziewam
Najgorsze jest to ze jak juz kasa odlozona na virusa, to wypadna mi zawsze jakies inne wydatki :? Teraz dodatkowo zbliza mi sie po malu zawiecha do roboty, opony i znowu plany moga sie przesunac..., a wole najpierw zrobic stan techniczny na cacy, niz jezdzic z programem na zluzytym zawiasie. Mam tylko nadzieje, ze sie w koncu ogarne ,bo juz ponad rok wgrywam program ops:
U mnie i tak jezeli wkoncu zrobie program to bedzie lajcik, wiec duzej roznicy sie nie spodziewam
Jestes w duuuzym bledzie. Nawet lajtowy soft zupelnie zmienia charakterystyke jazdy. Ma sie wrazenie ze auto chce samo z siebie zapiepszac. :diabelski_usmiech
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Jestes w duuuzym bledzie. Nawet lajtowy soft zupelnie zmienia charakterystyke jazdy. Ma sie wrazenie ze auto chce samo z siebie zapiepszac. :diabelski_usmiech
Ostatnio zmienilem stacje ON i juz mam takie wrazenie :wink:
Okaze sie dokladnie w praniu
Ostatnio zmienilem stacje ON i juz mam takie wrazenie :wink:
Okaze sie dokladnie w praniu
Ja jeździłem na serii jeszcze dłużej niż 3 lata i żałuje każdego dnia bez chipsa. Teraz banan nie schodzi mi z twarzy. Nawet lajtowy program całkowicie zmienia charakterystykę. Silnik w końcu przyspiesza na wysokich obrtach. Możesz krecic do czerwonego pola .....
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
mam skode octavie 1.9 tdi 90KM AGR z 1999r. mam 150.000 przejechane. interesuje mnie chip. nie wiem czy warto sie na to porywać, jakie mogą być tego zalety i wady. jezeli warto cos takiego w tym aucie zrobić to gdzie najlepiej...?
mam skode octavie 1.9 tdi 90KM AGR z 1999r. mam 150.000 przejechane. interesuje mnie chip. nie wiem czy warto sie na to porywać, jakie mogą być tego zalety i wady. jezeli warto cos takiego w tym aucie zrobić to gdzie najlepiej...?
sluchaj, mozna o tym gadac i gadac i mnostwo zostalo juz powiedziane, moze przegrzeb najpierw forum i potem zadaj bardziej konkretne pytania, w ogole to mam wrazenie, ze na ten temat bylo juz doslownie wszystko :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
ja z nówką samochodem pojechałem do mastera ASZ katalog 130km/310nm na hamowni wyszło fabrycznie 144 km/333 nm zrobił na 160 km i sprzęgło się ślizgało NOWY SAMOCHÓD i sobie dałem spokój
Czy może być inaczej!!!!! a jednak
RIDER ----- limited edition
ja z nówką samochodem pojechałem do mastera ASZ katalog 130km/310nm na hamowni wyszło fabrycznie 144 km/333 nm zrobił na 160 km i sprzęgło się ślizgało NOWY SAMOCHÓD i sobie dałem spokój
to akurat o niczym nie swiadczy :? ja mam 194KM i 400Nm i jakos sprzeglo mi sie nie slizga (puk puk w niemalowane :zlosnik
MisiekWAW, A czy Ty juz nie masz drugiego sprzegla albo docisku??
mam druga tarcze, bo pierwsza puszczala od przebiegu 10kkm na pierwszym programie Mastersa, tarcza jest seryjna, ma juz 20kkm i znosi bez zajakniecia obecny program Aligatora k seryjna tarcza wytrzymala pierwszy program niecały tydzień :roll:
Komentarz